2007年2月21日星期三

海洋公園 -七彩昇空天地

年初二一家人去左海洋公園, 近年去多左, 平均一年起碼一次, 因為生日免費掛.
舊年2006年就去左兩次. 迪士尼樂園開幕後我特別喜歡海洋公園, 可能我比較討厭迪士尼樂園掛,
唔係唔鐘意迪士尼的卡通人物, 而係討厭它的態度嚣張.

海洋公園的上進真值得我們學習, 它不斷求變, 添加新設施..... 由前幾年人流少到現在人流不停增加.
我真係好欣賞它, 由欣賞變為越來越喜歡它. 我相信今年又會o係十二月再去....

小記: 新設施七彩昇空天地其實只係上同落, 企o係升空氣球上, 大約時間係四至五分鐘, 上到高空好大風, 上同落個一下升空氣球會比較搖.
不過該項新設施要派籌先有得玩, 冇拎籌隨時冇得玩, 我當然唔知道la, 所以同左佢d 職員理論後先有得玩. 要記住留意.

沒有留言: